Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van groep 8 Fiep Westendorp - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van groep 8 Fiep Westendorp - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen!

Blijf op de hoogte en volg groep 8

13 Juni 2014 | Nederland, Amsterdam

Nog maar 1 nachtje slapen en dan is het zover... Groep 8 vertrekt naar Ameland. De kinderen hebben er al veel zin in.
Vandaag nog een dagje naar school en vanavond snel de koffers inpakken en vroeg naar bed. Om 8.15 uur worden de kinderen op school verwacht.
Komen jullie ons uitzwaaien?

• 13 Juni 2014 - 20:49

Latifa:

Vroeg naar bed! Dat gaat denk ik niet lukken. Het is veel te spannend!
    De koffer is wel ingepakt en die is behoorlijk zwaar.:))
    Tot morgen om 8.15.

• 14 Juni 2014 - 19:19

Jeroen:

Ik kan mij heel goed voorstellen dat er veel kinderen zijn die nu nog aan het bijkomen zijn van de schrik dat niet Spanje maar Nederland gewonnen heeft, en hierdoor niet goed in slaap konden komen.

Hopelijk was iedereen toch om 8.15 aanwezig om een geweldige week tegemoet te gaan, veel plezier allemaal!!

• 14 Juni 2014 - 21:27

Kees Sol:

Hallo groep 8 en begeleiders,

Ook al werk ik niet meer op de Fiep, toch ga ik met veel plezier jullie belevenissen volgen op Ameland.
    Veel plezier de komende vijf dagen en ik zal duimen voor mooi weer! Groeten van Kees!